Kis családom

Szösszenetek a családi életből

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friss topikok

  • gyuruorsi: Persze, majd belejön :) Így is tök ügyes, hogy ilyen hamar próbálkozik :) (2011.07.02. 09:28) A szobatisztaság kérdése
  • annad: @gyuruorsi: :) ami azt illeti Dávid is hasfájós volt, de már majdnem 6 hónapos volt mire a bloghoz... (2011.06.30. 19:29) egy kis történelem
  • annad: Már elhiszem apukájának, hogy tud egyedül lépegetni Dávid, mert tegnap délután többször is odalépe... (2011.03.22. 19:51) Elmúlt hetek...
  • Tuti: Boldog 6 hót! :) (2010.11.04. 15:21) 6 hónapos "pici" fiú
  • Norcmorc: Ezt meg hol lehet lájkolni????? :-) (2010.11.03. 16:24) Pajtások

Betegség

2011.02.17. 11:20 - annad

 Sajnos az elmúlt másfél - két hetet nem túl vidáman töltöttük. Dávidot is elérte az első igazi betegség. Eddig volt már kétszer náthás, de az nem volt olyan komoly. Most azonban lázas is volt, meg begyulladt a torka, stb... :( Nem voltam boldog tőle, sőt, igazi hypochonder létemre nagyon ideges voltam, úgy aggódtam, mintha nem is tudom mi baja lett volna, lázcsillapítást úgy fogtam fel, mintha az életéért küzdenénk:) Na jó ez így most már vicces, de akkor kicsit sem volt az, szegény kicsi manó... Közben, ahogy kell, én is elkaptam, és két nappal késöbb belázasodtam és nekem is begyulladt a torkom, aztán, hogy apuka se maradjon ki a jóbol hétvégére már ő is rosszul volt... Így együtt lábadoztunk... Szerencsére most már jól vagyunk, kicsit még köhögünk, de semmi vészes, ma jön a doktor néni azért megnézni Dávidot, hogy minden OK e, de szerintem nem lesz gond, ugyanis, már ugyanolyan komisz, mint korábban volt...

Jó a bajban, hogy még most voltunk betegek, mert egy hét múlva megyünk sielni és nem igazán örültem volna, ha ott jön ki rajtunk a nyavaja...

A bejegyzés trackback címe:

https://kiscsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr22667471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása