Kis családom

Szösszenetek a családi életből

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friss topikok

  • gyuruorsi: Persze, majd belejön :) Így is tök ügyes, hogy ilyen hamar próbálkozik :) (2011.07.02. 09:28) A szobatisztaság kérdése
  • annad: @gyuruorsi: :) ami azt illeti Dávid is hasfájós volt, de már majdnem 6 hónapos volt mire a bloghoz... (2011.06.30. 19:29) egy kis történelem
  • annad: Már elhiszem apukájának, hogy tud egyedül lépegetni Dávid, mert tegnap délután többször is odalépe... (2011.03.22. 19:51) Elmúlt hetek...
  • Tuti: Boldog 6 hót! :) (2010.11.04. 15:21) 6 hónapos "pici" fiú
  • Norcmorc: Ezt meg hol lehet lájkolni????? :-) (2010.11.03. 16:24) Pajtások

egy kis történelem

2010.10.17. 22:11 - annad

 röviden a családig vezető útról:

1999.02.14. - első randi életem párjával Tamással

2003 nyara - Mafla, tündéri mopsz kiskunyánk belép életünkbe

2007.08.11. - esküvő

2010.05.03 - Galavics Dávid Brúnó megszületik

A család majdnem teljes (terveink szerint 2012-ben érkezik majd Hanna Sára) :)

az elmúlt 5 hónap tömören:

 

2010 május 5-én megszületett tündéri kisfiam, Dávid Brúnó. Elfogult szülőként mondhatom, hogy ő a világon a legszebb kisfiú.

 

 
 
 
 
 
az első hónap nagyon nehéz volt, küzdelem az addig soha nem tapasztalt fáradtsággal, barátkozás az új helyzettel, tanulás, tanulás, tanulás, mit hogyan, aggodalom, hogy jól csinálom e (ez a része sajnos nem múlt el). 
 

szerencsére ebben a legnehezebb hónapban végig volt segítségem, így kicsit gatyába tudtam rázni magam, majd újult erővel belevághattam az anyaság rejtelmeibe.

Dávid kezdetektől fogva nagyon jó gyerek, csak akkor sír, ha éhes vagy fáradt.

Állandóan mosolyog. (mostanában kicsit többször sír a foga miatt, de erről majd külön részletesebben).

persze az elején nem egészen gondoltam így, de a környezetemben mindenki folyamatosan mondogatta, hogy milyen szerencsés vagyok egy ilyen gyerkőccel, felmértem a helyzetet, megfigyeltem néhány másik gyermeket és rájöttem igazuk van.

6 hetes kora óta mindenhova viszem magammal, amit Dávid nagyon jól visel, sőt kifejezetten élvezi. Imád új embereket megismerni és a régi arcokat viszont látni. Nem jön zavarba nagy társaságban sem, sőt azonnal elkezdi bemutani az addig tanult tudományait (ez többnyire "dumálás" vagy nyál köpködés)

Már két "nagyobb" utazáson is túl vagyunk, 3 hónapos korában voltunk Debrecenben, 5 hónapos korában pedig Zakopaneig merészkedtünk. Az utazások nagy részét alvással tölti. Ez egyébként is jellemző rá, hogy amíg ring a fenke alatt az autó vagy a babakocsi, addig béke van és többnyire alszik:) A Debreceni utat például háztól, házig végig aludta.

Az idő hihetetlen gyorsan repül, még csak "most" született és már, 5 és fél hónapos. Forog jobra, balra, így tulajdonképpen mindent elér, amit szeretne. Borzasztóan erős, egész pici kora óta gyúr a hasizmára, mert folyamatosan fel akar ülni, szegénykém nem érti még, hogy ez így nem fog menni, de egyre magasabbra emelkedik, miközben a hasizmai csak úgy dagadnak:)

kb két hónapos korában kezdett el gagyorászni és azóta be sem áll a szája, folyamatosan dumál a maga baba nyelvén, sőt mostanában a hangszínnel is játszik, de leginkább egyre hangosabban kiabál és nevetgél.

 

Egy hónapja elkezdtünk megismerkedni a szilárd ételekkel, az elején kicsit nehezen fogadta őket (alma volt az első fogás), sokak szerint (főleg anya szerint) nem jól tettem a kanalat a szájába, szerintem ki sem nyitotta a száját, de mindegy, végül anyunak valóban sikerült a varázslat, az áttörés és azóta is nyomatja befele a gyümölcsöket zöldségeket. Pár napja megevett ebédre egy krumplit, két répát és egy fél cukkinit. azt hiszem ezzel még én is jól laktam volna... Rövidre fogva az étkezéssel kapcsolatos részt, elmondható, hogy Dávidnak igen jó étvágya van.

 

 

Dávid első perctől a saját szobájában alszik, reggelente van, hogy velünk ébred, de ez csakis az én lustaságom miatt van, mert mikor kora reggel felkel enni, kényelmesebb a mi ágyunkba visszatenni, mert így alszik velem tovább, míg, ha az ő ágyába tenném felébredne és hát ki akar 6kor kelni, ha megteheti ezt 9 körül is:)

mint, ahogy azt már említettem az első hónap nagyon nehéz volt, ritka volt az is, hogy két órát tudtam egyhuzamban aludni, de aztán 2 hónapos korától egy hónapig átaludta az éjszakákat evés nélkül, persze párszor felébred, kérte a cumit, vagy pár korty vizet, de ezek 1 percig tartottak és már aludtam is vissza. De semmi sem tart sajnos örökké, ahogy elfogyott az anyatej, elmúltak a csodás éjszakák is. a helyzet azért nem annyire veszélyes, de 3 hónapos korától újra eszik éjszaka egyszer, de szerencsére egyből alszik is tobább, ahogy befejezte. azért nem bánnám, ha lassan felhagynánk ezzel az éjszakai evéssel, de úgy döntöttem nem sürgetem a dolgot (néhány trükköt kipróbálok, erről majd bővebben), de ha nem fog működni, hát akkor várunk még egy picit, míg nagyobb lesz.

méretek: Dávid 57 centivel és 3640 grammal született, most 5 és fél hónaposan kezdi kinőni a 6-9 hós ruhák egy részét. Nem mértem mostanában, de olyan 8,5 kg és 70-75 centi körül lehet. A héten tartok egy méreckedést és publikálom majd az adatokat.

Röviden ennyi a múltról, a jelneről meg majd bővebben a következő bejegyzésekben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiscsaladom.blog.hu/api/trackback/id/tr892379613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuruorsi 2011.06.29. 17:41:09

Na, megírtam a hosszú hozzászólást, és nem mentette el... Szóval: végre elkezdtem olvasgatni a blogot :) Hasznos infok vannak itt! :) Ezek szerint Dávid nem volt hasfájós (Zsombi úgy tűnik eléggé). Az átalvós éjszakákat én is nagyon várom! Mindesetre egyetértek, hogy Dávid nagyon jóképű fiatalember :)))))))

annad 2011.06.30. 19:29:40

@gyuruorsi: :) ami azt illeti Dávid is hasfájós volt, de már majdnem 6 hónapos volt mire a bloghoz jutottam, így azok a nehéz idők már feledésbe merültek:) De nem sírt sokat miatta, inkább húzogatta a lábát, meg ölben aludt csak el, de aztán simán be tudtuk tenni az ágyába... Majd erről leszoktattuk 3 hónaposan s onnan egyedül aludt el, bár akkor már a hasa sem fájt... Minden létező dolgot kipróbáltunk, de végül a gripe water vált be, attól jobb volt a pocija!


süti beállítások módosítása